من عکسای پسرمو می خوام

 سلام 

خیلی رو دارم هنوز عکس می زارم. ایکاش مثل مامان عیسی جون منم فقط خاطره می نوشتم. ولی خب چی کار کنم حافظه ام یاری نمی کنی. 

دستها را به آسمان برده همه با هم دعا می کنیم: 

خدایا، عکسهای رهام جونو برگردون. هر چند می دونیم تقصیر تو نیست که عکسا پریدن ولی خب  می تونی برشون گردونی. 

آمین

 

رهام نفس 

این عکسهای رهام نفس خونه خاله سیمینشه.  چقدر این دختر خاله ها و خاله جون لوست می کنن اوه اوه.

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
زهرای برف و بارون دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام موشی

خوشی؟

بووووووووووووووووس. مواظب خودت باش

مهرداد دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام... ازتون خیلی ممنونم که نظرتونو بهم گفتید.
مطمئن باشید اگه برم بازم اینجا میام... من به رهام معتاد شدم!!!
یه انتقاد هم ازتون دارم:

۱- شما تو بهش لینکاتون نوشتید "معرفی میکنم خانم ها" منظورتون اگه خواننده های وبلاگتون هست پس ماها چی؟؟؟

خودمم ناراحتم ولی ظرفیتش همین چند لینک بود.
نمی تونم بیشتر بزارم.
وگرنه اول خودت رو گذاشته بودم.
واسه همین تصمیم گرفتم اونایی که وجه اشتراک دارن رو بزارم.
اگه راه حلی پیدا نکنم همینا رو هم مجبورم حذف کنم.

علی دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام یاور همیشه مومن!امیدوارم خوت اقا مسعود رهام که خیلی هم تو این عکس باحاله خوب باشین.
خوشحالم که تو هنوز منرو از یاد نبردی و به من سر میزنی .باور کن وقتی کامنت هارو چک میکنم و وقتی میخوام بخونم.دست و پام میلرزه برم تو وبلاگ دوستام جوابشونرو بدم.اما اینبار خوشحال شدم که همچین اتفاقی نیفتاد.ازتون ممنونم.در ضمن سعیده جان به فکر یک ارشیو انلاین برای عکسهای رهام عزیز باش.موفق باشی براتون ارزوی سلامتی میکنم.
در پناه حق.

یک زن دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

سعیده من متوجه نشدم...قضیه ی این ژریدن عکسا چیه؟
مگه مال یک پست نپریده؟
مگه ذخیره نداری؟
تو رو خدا توضیح بده ببینم چی شده....ظاهرا خیلی ناراحتت کرده.

واضحه که
سایتی که ازش عکسای رهام رو آپلود می کردم فیلتر شده
پیروش عکسای رهامم پرید.

سلام... دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.rohamb.com

میگم گوسفندا قشنگن؟؟؟؟

آرامش گوسفندی که قشنگه

علی دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام چرا سه تا سیب!!!

هر سیبی یه دختر خاله است.

بیدل دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

إن شاءالله عکسای رهام برمیگرده.
با تاپیک ( زورگیری ) بروزم. یه سر بهم بزن ام رهام.

سالی دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

سلام مامان جونش
رهام خوگشلم چطوره؟
این عکسا که برای من بازمیشه...

سالی حواست رو جمع کن
این دو پست آخر که باز می شه چون از یه سایت دیگه آپلود عکس کردم.

علی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام خوش به حالش چقد دختر خاله داره حالا خداکنه خوشگل باشن و به اقا پسر قشنگت بیان:)
یه بک اپ انلاین داشته باش این حرفارو ۳.۴ ماه پیش بهت گفتم که!!!اما با من لج بودی گوش ندادی.بهتون هم گفتم سایت هتی ایرانی زیاد مطمئن نیستن یادته:).پس یه جایی یه اکانت باز کن تا فضا بهت بده هم عکسهاتو اپلود کنی هم داشته باشی شون سعیده جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد