HaPpy BiRtHdAy

رهام نفس 

 گاه کوچکم می بینی 
و گاه بزرگ.... 
نه کوچکم
و نه بزرگ 
خودت هستی 
که دور میشوی و نزدیک
  

 در یک روز بهاری که همه جا شکوفه بارون شده بود. سوار بر یک شکوفه صورتی یه خانوم کوچولو اومد تو دامن یه مامان مهربون نشست. چه مامانی! چه کرد. یه مامان خوب ساخت تحویل آقا رهام داد.........

تولد تولد تولدم مبارک 

بیام شمعا رو فوت کنم تا صد سال زنده باشم 

لالای لای لالای لای  تولد...... 

امروز کلی تو وب گشتم و کلی پیام تبریک تولدت مبارک واسه خودم خوندم. 

 

مامان رهام 

دیروز دم غروبی مامان بزرگت اومد خونمون. یه چیزی از توی نایلون درآورد و گفت تولدت مبارک. 

قیلی بیلی شدم و کلی ذوق کردم. 

واسم لباس خریده بود. دورش بگردم. حسابی شرمندم کرد. سارا جوون خاله سیمین هم یادش بود همون دیشب اس ام اس قشنگش به دستم رسید ازش ممنونم. 

نرگس جوووون مامان فیروزه هم صبحی پیام داد. در کل این همه هدیه گرفتم، حالا تا شب صبر می کنم.  

بی خیال ِ هدیه شوخی کردم. صبحی دیدم چراغهای زیر بینیت خاموش شده کلی ذوق کردم. آخه دو روزه نفسم، حسابی عطسه می کنی و از بینیت و چشمات آب میاد. بردمت دکتر طبق معمول سقف اونجا را آوردی پایین. به هر حال امیدوارم بعد از اداره که بیام خونه ببینمت. خوب ِ خوب شده باشی. 

دوستت دارم گلم. بهترین هدیه

نظرات 7 + ارسال نظر
یک زن چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

تولدت مبارک خانم خوشگله....الهی ۱۲۸ ساله بشی.

یک زن چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

البته تبریک بدون بوس معنا نداره....صورتتو بیار جلو......بوووووووووووس

اووووووووووووووووومممممممممممــــــــــــــــــــــاچ

صبا چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سلام سعیده جون.تولدت مبارک خانومی.آرزوی سعادت وسلامت وشادی روزافزون برات دارم.

مـــــــــــــــــــــــرسی گلم

مهرداد پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

تولدتون مبارککککککککککککککککککککککککککککککک
ایشاا... تولد ۱۲۰ سالگی

سحر جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ http://sf22761.blogsky.com

خیلییییییییییی کیکت خوشگل بود
دلم خواست. آب از لب و لوچه م راه افتاد

الهی ۱۰۰ ساله شی
نه ۱۲۰ ساله شی
نه ۱۲۰ سال کمه
همیشه زنده باشی

کدوم کیک سحری؟!!!!
اینم یه عکس بود از اینترنت
خودم دو تا کیک پختم یکی واسه خودمون تو خونه
یکی هم فرستادم خونه مادر شوهر
ممنون از تبریکت

مامان عیسی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ http://mardebozorgeman.blogsky.com/

سلام
ای ول بابا چه عکس های قشنگی
چه هفت سین قشنگی . شاخم درومد دیدم هفت سین رو زمینه تا آخرش همون جا موند ما که هفت سینمون سه جا عوض کرد آخرش هم از فضولی های آقا عیسی در امان نبود .
تولدت هم مبارک
تولد تولد تولدت مبارک الهی
هزار سال سرت باشه سلامت
همیشه بخندی بمونی تا قیامت
واقعا بهترین هدیه همون رهام گله که آرزو میکنم خدا برات تا قیامت حفظش کنه.
میبوسمتون

سلام ممنون عزیزم
نه بابا چرا فکر کردی رهام من از عیسی جوون محترم تره؟!!!
همونطور که مشتاشو تویه عکس می بینی حسابی مشغوله
تخم مرغ چینی گرفته بودم واسه سر سفره
هر سه تاشونو طی سه روز شکست
سفره هم همیشه موقع تحویل سال روی زمینه تا دورش بشینیم
بعد خلاصه اش می کنم می فرستمش توی بوفه.

سالی دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

سلام عزیزم
تولدت مبارک
ایشالا که همیشه شاد باشی خانومیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد