آخرین پست سال ۸۸

سلام 

خوب یا خراب. همین که همه دور همیم پس می گیم سال خوبی بود. 

سال ببر شد و چه شود خدا داند. 

آخر امسال که خبر مرگ زیاد شنیدم. واااااااای خدا. 

جای خانوم داداشم و پسر گلش امیر جان در جمعمون خالیه. 

ای کاش اون تصادف هیچ وقت اتفاق نمی افتاد. دلم واسشون تنگ شده. 

دلم می خواد برم مزارشون. اما از اینکه باید اشکامو مخفی کنم خوشم نمیاد. دوست دارم حسشون کنم. زهرا خانوم خیلی دوست داشت کوچولوی ِ منو ببینه. هنوز سبزیهای قورمه ای که اون سال بهم داده رو دارم...... 

امیدوارم همتون سال تحویل خوبی داشته باشین. بدنبالش سال خوبی. 

جای مجید گلمون هم خالی. امیدوارم زهرای عزیزمون برگرده و بهمون اعلام کنه خبری که داده موثق نبوده. 

واسه سحری و حسین نفسم  واسه مامان عیسی و عیسی جوونم واسه یه زن، سالی جوونم. مهردادی، آروین جوونم نیکان جونم و .......... همه و همه لحظات شادی داشته باشین.

 

تا سال دیگه رخصت

نظرات 7 + ارسال نظر
علی راد پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام
با عرض پوزش
فردا صبح براتون ارسال می شه.
آقا رهام رو ببوسید.
بهار هم مبارک
انش الله سال خوبی داشته باشین خبر مرگ هم زیاد نشنوید.
یا علی

بی خیال علی آقا فردا جمعه است.

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]علی پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.atrine.com/

عطر ماه تولد شما
http://www.atrine.com
کتاب و سی دی راز و رمز شیک پوشی
جذابیت خود را چند برابر کنید
محصول جدید و پرطرفدار سال 1388 در ایران
معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر
یک هدیه منحصر به فرد و فوق العاده
حتی بوی عطر شما با شخصیتتان سازگار خواهد بود
رایحه ای دقیقا منطبق با سلیقه شما
بیش از هر کسی خودتان از رایحه ماه تولدتان لذت خواهید برد
همه آن چیزی که از یک عطر انتظار دارید
برای هر ماه و بر اساس عطر های مورد علاقه
شخصیتهای معروف جهان
با هدیه این عطر به اطرافیان و آشنایان آنها را شگفت زده کنید
برای اولین بار در ایران
عطر کمپانی luzi
http://www.atrine.com
عطر ماه تولد پسران و دختران ایرونی
فرمول استثنایی از بزرگترین عطر سازان معروف فرانسوی
عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه افزودن
به قدرت جذابیت شما
هر شیشه عطر به همراه 1 کتاب و 1 سی دی ارائه می شود.
تنها در این سایت و به این قیمت باور نکردنی
گراژ 12 گرم
1سی دی و کتاب راز رمز شیک پوشی
تنها 12 هزاتومان با تخفیف ویژه در این سایت 9.800 تومان
http://www.atrine.com
رایحه : بر اساس ماه تولد شما متفاوت میباشد
این عطرهای بسیار خوشبو با رایحه ای ترکیبی
بر اساس روانشناسی
عطرها , رنگها , گلها , شخصیتها
برای هر ماه و بر اساس طالع بینی های
هندی , چینی , ایرانی , مصری , یونانی
متولد هر ماه انتخاب شده است و گلچینی از کمپانیهای معتبر و بزرگ فرانسوی
طبق گفته عطر سازان بزرگ جهان
این عطرها به تمامی زنان و مردانی که به احساسات خود
و همسرشان اهمیت میدهند سفارش شده است و بهترین عطر
به عنوان اکسیر آرامش بخش برای تمامی افراد پیش بینی شده است .
این محصولات از ترکیبات عطرهای متناسب
با سلیقه های افراد متفاوت
تهیه شده است این محصولات جزو
پرفروش ترین عطرها در جهان و
بویژه در ایـران بوده است
فقط و فقط در این سایت
http://www.atrine.com
به این کیفیت عطر درجه 1 دنیا را تجربه میکنید
برای اولین بار در ایران
عطر کمپانی luzi
تنها در این سایت و به این قیمت باور نکردنی
گراژ 12 گرم
1سی دی و کتاب راز رمز شیک پوشی
تنها 12 هزاتومان با تخفیف ویژه در این سایت 9.800 تومان
http://www.atrine.com

سالی پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

خدا ایشالا همشون رو رحمت کنه...
شماهم ایشالا سال خیلی خیلی خوبی داشته باشین
امسال ایشالا فقط تولد داشته باشین
موقع دعای تحویل سال منم یاد کنین....مرسی
خیلی دوستون دارم

یک زن پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

عزیزم من هم برات سال خوب و سرشار از سلامتی آرزو میکنم.

آرش طالبیان پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.endaliban.blogfa.com

سلام
سعیده خانم.
خیلی کار خوبی میکنین که خاطرات بچگی پسرتون رو مینویسید
باور کن من از بچگی هام یکی دو تا عکس بیستر ندارم
هنوز این سوال واسم که چرا من !
تازه تو اون دو تا عکسم یکیش پشتم به دوربینه
این خیلی عصاب خورد کنه که عکسی از بچگی ها نداشته باشی
خیلی خوشحالم که اومدین وبم
منم از صمیم قلبم واسه دوستاتون آرزوی خوشبختی میکنم و همچنین شما و خانوادتون
واسه سحر خانم و حسین عزیزش

و و و

از طرف من لپ پسرتون رو یه گاز کوچولو بگیرین آخه من عادت دارم بچه ی خواهرم رو تا میبینم گازش بگیرم و یه کمی شبیه بچه شماست
اسم عرشیاست

بازم ممنون
راستی قالب وب شما هم خیلی با نمکه

مهرداد شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام...

سال 88 یه جوری بود... از یه طرف فاز داد از یه طرف آخرش تموم اون فازهارو تبدیل به الکترون منفی کرد و گرفت!!!

ایشاا... سال 89 سال خوبی باشه، واسه همه...

سال نو رو به شما، آقا مسعود عزیز و رهام نفس تبریک میگم

ممنووووووووووووون

آروین و مامی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ

سال نو مبارک عزیزم بوووووس
رهام جونمم ببوسین
من اول عید اپم تولد پسرمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد