هیــــس!

 سلام 

هیـــــــــــــــس! خوابه... 

 

رهام  

 

امیدوارم عکسات برگردن گلم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ثمین یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com/

سلام..وبلاگ جالبی دارید خیلی ازش خوشم اومد..امیدوارم موفق باشید....
راستی نظر شا در مورد همجنسگرایی چیه؟
خوشحالم میکنید بهم سر بزنید...

مامان عیسی یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ق.ظ

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جانم چه خواب نازیییییییییییییییییییییییییییییی
رهام گلم تو که خوابت از خواب های عیسی هم قشنگ ترههههههههه
امیوارم عکسهات برگردن سر خیلی از عکسهای عیسی هم همین بلا اومد برای همین من دیگه کمتر عکساش را میزارم

می دونی چیه
چون خودم از عکس بیشتر لذت می برم
با بقیه هم همینکارو می کنم
اصولا تو کتاب خوندن هم یا تیترها رو می خونم یا عکسا رو می بینم
فقط امیدوارم عکسا برگردن.

مهرداد یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام...
چقدر خوشکله این مرد کوچک!

راستی عکس ها مگه چی شدن؟؟؟؟

زهرای برف و بارون یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

وقتی که خوابی مثل فرشته ها میشی.

بوووووووووووووووووووووس

ممنون زهرای گلم

یک زن یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

ن_____________ه.....بیدارش کن....من میخوام کاراشو ببینم.
راستی سعیده جان...امانتی های رهام رو امروز صبح پست کردم...رسید دستت خبرم کن...
خودم عاشق اون عروسکه شدم...دوتا داشت یکی هم واسه خودم میگرفتم...اما نداشت.

مرسی عزیزم.
چرا خودت رو اذیت میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد