عکس

عکس ها پریدن 

می دونم برمی گردند 

نظرات 4 + ارسال نظر
آروین و مامانی شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ

ای وای چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر ماشالا نازه این گل پسر خدا حفظش کنه
به دیدن ما هم بیاین خوشحال میشم

آخه تو نمی دونی چی کار کردم.
لینکدونیمو که مامان نویس کردم.
لینک های روزانه هم ظرفیتش پایینه کلی از دوستام جا موندن، نمی دونم چی کار کنم بتونم همه دوستامو جا کنم!

آروین و مامانی شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

مامان مهربون من شما رو لینک کردما
شما هم اگه افتخار میدین گل پسرم رو لینک کنید

یک زن یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ق.ظ

دوباره بذار.....ما نمیتونیم منتظر شیم.
پاک اعتیاد پیدا کردیم....عکس برسون به ما.

کوتاه بیا. می دونی چند عکسه.
صبر می کنم رفع اتهام بشه دوباره برگرده.

سلام یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام مامان رهام شما که فقط عکس رهام رو انداختید مگه قصد ندارید لحظات زندگیش رو ثبت کنید مامان و بابش هم لحضه هایی از زندگیشن پس عکس خودت و باباش هم بنداز
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد