می ترکونیم!

سلام 

امروز دیگه وبلاگ رهام جون رو ترکوندم. 

حالا حالاها سراغ عکس نگیرین.  

اینم عکسهایی که قولشون رو داده بودم، خونه خاله جووون و کلی فضولی! 

تا جایی که چادر مسافرتی برپا کرده تا آقا اتاق خصوصی داشته باشن. باید می دیدین تو چادر چی کار می کرد و چقدر خوشحال بود. 

دیگه حرفی نمی زنم خودتون ببینید: 

smileytent1.gif : 140 par 54 pixels.

رهام جون

teaparty.gif : 89 par 39 pixels. 

loveshower.gif : 42 par 39 pixels. 

 

happyhare.gif : 69 par 78 pixels.

 

 دالی موشه!   hidingsmile.gif : 32 par 29 pixels.

رهام

 wetkissf.gif : 45 par 37 pixels.

 

 

 

thankyou.gif : 48 par 41 pixels.

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان عیسی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام
ای جان الهی من قربون اون چهره ناز و معصومش برم
دوچرخه سواری هم میکنه پس
خوش به حالت که رهام زرنگه و زود اجازه داد تو شاهد گام بر داشتن هایش باشی
امیدوارم گام هایش هر روز استوار تر و مستدام تر از روزهای قبل باشه
دوستون دارم
بوسسسسسسسسسس

ممنون گلم

یک زن چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

دنیا الان مال توست...

ثروتمندم

سالی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

سلام رهام خوگشلم
قربونش برم که از الان میخواد مستقل باشهjavascript:void(0);

سلام خاله سالی
کم کم خودم میام فرمون وبلاگ رو بدست بگیرم.

عمه امین پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

حرف زیاد دارام اما محرم اسراریم

ای عمه!!!!

سارا شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ب.ظ

ممنون امروز اومدین مدرسه مون حال مرضیه بده می خواد بره مشهد . رهام هم از طرف من ببوسین

امیدوارم چیزیش نباشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد