دختر گلم رهام

roham 

دیشب رهامم رفتیم خونه صاحبخونه شب نشینی. 

خوب بود خوش گذشت. داشتی سقف رو می اوردی پایین که مجبور شدیم بریم خونه البته خوابت می اومد و شیر می خواستی واسه همین بی قراری می کردی. 

الان رفتم واست چندتا کتاب جدید گرفتم به اضافه یه اسباب بازی بانمک که باید با چکش بکوبی تو سر آدمکاش. خیلی نازن. باشد که کتابخوان شوی. 

اینم کیک تولدت (به درخواست یکی از دوستای وبلاگیت) که اونجور خواسته بودم درست نکردن ولی بازم قشنگه.  

نظرات 7 + ارسال نظر
یک زن پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ

رهام به خاطر ظرافت هایی که داره دخترم بود ناز بود.
میبوسمتون..هر دوتونو.

شوخی می کنی!!

PAT پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ http://khaterat.blogsky.com

سلام...
منم یه بچه برادر دارم که میاد خونمون انگار زلزله ۱۰۰ ریشتری اومده

یک زن پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

کاملا جدی گفتم....
چرا آیکونات عمل نمیکنه.؟

Nemidunam, yeki 2 nafar didam tunestan estefade konan. Khodamam nemitunam.

زهرای برف و بارون پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام گلم

بازم حرف خاصی نیست فقط اومدم ببینمت و برم.

مواظب خودتون باشید. سربلند و شاد باشید همیشه و همه جا

دوستون دارم. بوووووووووووووووووووووس.

رهام پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.rohamb.com

سلاااام!
رهام فقط باید پسر باشه......
من رو کیکی تولد امسالم عکسم رو دادم انداختن روش!
خیلی جالب بود... بده واسه ساله دیگه اینکارو کنن با حال میشه!

دو سال پیش واسه تولد مسعود این کارو کردم. ولی واسه رهام خواستم ساده باشه. یعنی هیچ رنگی نداشته باشه. (مثلا چون بچه ها می خورن سالم تر باشه، بهم نخندی)

مهرداد یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

دختر هم میشد بازم ناز بود (مثل الانش)
به به... کیک نگاه... آخه یه تیکشو واسه ما کنار نزاشتید؟؟؟؟javascript:void(0);

امیر سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ http://shirkola.blogsky.com

این وب به آلبوم عکس بیشتر شبیه تا به یه وب
بهتر نیس که خاترات بامزه از گل پسرت رو به عکساش کنار هم بزاری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد