محرمی

 سلام 

واااااااااای چه تاسوعا عاشورایی داشتم با این نفس!!! 

محشر بود. 

دورش بگردم حسابی عزاداری کرد. 

سینه می زد خفن. منم تا یه هیئت می دیدم سریع رهام به بغل از ماشین می پریدم بیرون. 

اوه اوه اون موقع که جوش می آوردن این رهام نبودین ببینین چجوری دو دستی می کوبید به شکمش. 

باز هر جا واویلا واویلا می شنید ایشون هم وا وا می کردن. خلاصه روزایی بودها. 

واسه منم خیلی قشنگ بود که با پسرم بودم و بابایش.  

 

 تو این دو عکس واضحه که نذاشت یه دقه این لباس علی اصغر رو تنش بمونه. 

 

 

 روز تاسوعا هم مامانی یه بع بعی ای واسه سلامتی پسرش نذر کرده بود که بابا مسعود هم رفت و یه گوسفند فشن خرید و بردیدم جلو هیئت بُر بُر کردن.

 

فکر نکنین بقیه گوسفندا از این تمیز ترند نه بابا این چون رنگش سیاه بیشتر نشون می ده که سرما خورده شاید مال رژیم غذاییش بوده که دکتر مسعود تجویز کردند.

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ

ای جونم موش کوچولوی من. ببین چه بع بعی ای داره چه نگاه متفکرانه ای هم بهش می کنه. عزیزکم امیدوارم که دست امام حسین (ع) یاری گر راهت باشه. موفق و سربلند باشی گلکم هم تو و هم خانواده ی مهربونت.

قربونه محبتت

مامان عیسی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام
اگه نگذاشته لبا تنش کنی عوضش سینه میزده طفلک عیسی که صدا را می شنید نانای می کرد قرتی هر کاری کردیم سینه نزد فقط موقع دعا که ما دستامون را می گرفتیم بالا اونم دستای کوچیکش را می آورد بالا
قربون همه نی نی های ناز تولد قمری رهام جونم مبارک

مرسی عزیزم ممنونم

یک زن سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

الهی قربون این اداهاش بشم من....معرکه ست.
اگه دم دست من بود که تمام تنش کبود بود...البته از بوسیدن.
....
نه عزیزم...اونی که گفتی من نیستم....نمیدونم قضیه چیه...میرم نگاه میکنم...من هر جا برم با اسم و ادرس میرم...
.....
دوستون دارم.
تولد رهام 17 دی ی دیگه؟

آره خانومم هفده دی ماه یه ساله می شه

مهرداد سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
یعنی من عاشق رهامم...
راستی با اجازتون یکی از عکس های رهام رو تو وبلاگم گذاشتم.

اولین بارش بود که گوسفند دیده بود دیگه؟؟؟ کاملاً از نوع نگاه کردنش مشخصه!!! چطوری نگاش داره میکنه؟؟؟
مهرداد فداش شه...

موفق باشید

خوب کاری کردی
شما همتون جزو خانواده رهام هستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد