جهنمی زیر پایم می جوشد!

 سلام 

حالم خوب نیست  

این جمله از سرم نمی ره: من مادرم! جهنمی زیر پایم می جوشد.

دنبال جایی می گردم که ندارم، حتی تو وبلاگم!!  

باید فراموش کنم هرچند موقتاً

این عکسا از دیشبِ 

رهام و عمو محمودش که حسابی بهم حال می دن. نمی دونم عموش که بره می خواد چیکار کنه.

   

 

 

 

 

تا بعد

نظرات 6 + ارسال نظر
یک زن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ

این عمو جان نمیخواد ازدواج کنه؟
یادت که هست من یه دختر دارم ها...!!!
.............
پاشو با رهام بیا خونه ی من...باور کن برای تخلیه ی جسم و روحت جاهایی میبرمت...کارایی میکنم که تا یه سال مثل بمب اتم عمل کنی.

PAT پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ http://khaterat-9.blogsky.com

سلام...
عکس های قشنگی بود و رهام جون هم مثل خیلی ها مجبور به عادت کردن به این وضعه

یک زن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

پاشو خودتو لوس نکن....کتک میخوای.؟ حالا که باید بیشتر هر زمانی انرژی داشته باشی و خودت رو برای تولد رهام حاضر کنی بریدی؟
نگفتی روز تولد رهام کی ی؟ پاشم برم همین امروز براش یه چیز بخرم...تا باورت بشه تولد رهامِ...راستی ادرس وبلاگ سحر رو یادم رفته...داری بهم بدیش.؟اونی که داره تکه های زندگیش رو مینویسه...یه پسر داره...انگاری حیسنِ اسمش.

سلام عزیزم
من حالم خوبه
ممنون که به این شدت بهم هشدار دادی.

مجید شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام . مامان رهام چه خبره که این قدر ناامید شدی . بابا پاشو . تو تنها نیستی . ببین همه نگرانند. خوب باید قوی باشی . من می دونم که می تونی .
اصلا اگه این سری اگه این سری بگی که حالت خوب نیست میام رهام رو میارم پیش خودمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
براتون ارزوی استواری و استقامت و یه بغل ارامش دارم . از طرف من رهام ناز منو ببوسید .

سلام
من خوبم
از لطفت ممنون
یه دو روزی افسرده شده بودم به لطف خدا الان خوبم.

سالی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

سلام مامان رهام
اول:آخه ما از یه ماه قبل هدیه تولد رو میخریم :دی
دوم:دل به دل راه داره
سوم:مرسی خانومی
چهارم:نمیدونم دلیلش چیه...شرمنده و مرسی که نا امید نشدی :-*
پنجم:شماهم موفق باشی و شاهد موفقیت های رهام جون باشی :*
راستی عموش چرا باس بره...خوب پا بندش کنین نره :دی

سارا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ب.ظ

از اینکه امشباومدین خونمون ممنون راستی اون سی دی دیگه رو چی بزنم براتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد