بازم بدون شرح!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
PAT چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ http://khaterat-9.blogsky.com

سلام...
عکس آخری خیلی ناز بود

ای بدجنس!

مهرداد چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
ماشاا... رهام م م م م م م م م م م م م
چه خوشکل چه خوشکل چه خوشکل شده رهام!!!
از طرف من حتما حتما ببوسیدش (فراموش نشه)
راستی رهام تو اون پست پایینی داره کابل کامپیوتر میخوره یا تلفنو؟
مراقبش باشید

تلفن
نه کنارش بودم هواشو داشتم

مجید پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام من اومدم کنارتون . اومدم بگم که ببخشید که تو این چند وقته نیومدم . با اروزی بهترین ها برام شما و رهام کوچولوی خودم .
راستی تا یادم نرفته تولد رهام رو هم تبریک می گم به امید روزی که خبر هزار سالگیش رو اعلام کنید . از همین راه دور رهام خوشکل خودمو می بوسم و برای شما بهترین اروز ها رو دارم . بووووووووووووس

سلام مجید جان
خوش اومدی
حالا تو میای باز زهرا غیبت داره
باید جفتتون رو یه گوشمالی بدم.
تنهامون نذارید
ممنون

مریم شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.cassper.blogsky.com



سلام مامانی. حالن خوبه؟ کوچولو چطوره؟ خوبه؟ شیطون شده یا نه؟

وای من که از وقتی خاله شدم فهمیدم چقدر مادر شدن سخته. بخدا گاهی وقتها دلم میخاد گریه کنم از بس این جیگیلی شیطونه. از در و دیوار بالا میره.

مامانش یره دانشگاه الهه رو میاره پیش من. منم که بچه داری بلد میستم. مامان خودمم که نیست. خلاصه کلی..........


رهام کوچولو یه معصومیت خاصی داره خیلی نازه خدا حفظش کنه.
از طرف من چشماشو ببوس.

الهی قربونه اون دل قشنگت برم.
ممنون

مرضیه دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

با سلام به مامان رهام
خسته نباشید من از کار قشنگت خیلی خوشم آمد خوش حالم که خانمهای ایرانی این قدر پر کار هستند

Khosh omadi, mamnoonam.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد