رهام لالا

 سلام 

اینم مجموعه کوچولویی از رهام لالا ها:

 

  

 

 

 

  

 

 

  

تا بعد

نظرات 3 + ارسال نظر
سالی چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ http://salijigmal.blogsky.com/

آخی
مثه فرشته ها لالایی کرده
عزیزم :))

زهرا چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

ای جانم موش کوچولوی من. تو چقدر خوشمل بودی. امیدوارم با سربلند و موفقیت و شادی در کنار خونواده ی گرم و مهربونت زندگی کنی و بالنده بشی. می بوسمت مموشی من. بووووووووووس

فدای زهرای خودم با اون آرزوهای شیرینش

یک زن چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

دوست عزیزم....اینا رو نذار آخه....نمیگی یکی دلش بخواد....من هر دفعه میام اینجا باید با غش و ضعف برم بیرون که....یه رحمی به دل منم بکن آخه....
دلم میخواد بوش کنم....ببوسمش....
لطفا از طرف من این کارو بکن....این یه دستوره....میفهمی که...؟

روزی هزار بار این کارو می کنم. ذره ذره شو نیگا می کنم و بوش می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد