ایشالا دومادی ِ رهام

سلام 

ببخشید دیر شد آخه سیستمم خراب بود. 

بازم چند تا عکس جدید از نفسم آوردم. 

جاتون خالی دیروز عروسی بودم نمی دونم چیکارمه!؟ حسابی از ورجه وورجه افتادم اصلا نمی تونستم قاطی دوستام بشم.  با این که رامک رو نبرده بودم (نبردمش واسه این که اونجا هم خیلی سرد بود هم از این ویروس می ترسیدم) بیکارم بودم ولی حس شنگول بازی رو نداشتم. مامان شدن هم عالمی داره هاااااااااااااا.   

   

ان شاء لله هممون تو لباس دامادی ببینیمت.

چیه مامان جان چرا اینجوری به دوربین نیگا می کنی؟! 

  

روزی که رهام رو پاهاش بایسته ... 

 

هنوز زوده مامان جوون خود شکلات رو بخوری فعلاً با پوستش مدارا کن. 

 

این پاهای کوچولو و پفکی ماله نفسمه نیگاش کنین خـــُــدّاااااا  

تا بعد

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky

سلام مامان رهام عزیز. مرسی که سرزدی.
به سلامتی. خوبکاری کردین که رهام رو نبردین . به شما میگن مامان خوب.انشا الله دومادی رهمام رو ببینیم.
قدرتمند و پیروزباشی

امیدوارم عزیزم
ممنونم که میای

Smile To Me سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com/

اووووول شدم!
آرزو دارید شازده داماد بشه یا شما مادر شوهر!؟
امیدوارم تو لباس دامادی ببینیش

شازده داماد بشه.

mahmoud چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ق.ظ

salam amooo jon,

khobi? che nafas shodi azizam. delam koli tangete. moaraghebe khodet bash. saide va masud ham salam . omid ke shad bashin. felan abcheha

سلام محمود جان
ما هم دلمون تنگ
شک دارم آبان بیای؟!!!
ولی باید بیای
منتظریم
امیدوارم کارهای ادامه تحصیلت بخوبی پیش بره، دیگه نزار غیبت طولانی بشه
قربونت فعلا

زهرا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ق.ظ

ایشالا دومادی :-)

ان شالله
قربون قدمت عزیزم

مجید چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام . ان شااله که روزی برسه که شما عکسهای داماد شدن رهام جونم رو تو وبلاگ بذارید و ما همگی از خوشحالی پرواز کنیم . به امید اون روز و ممنون از عکسهای زیبایی که از رهام تو وبلاگ گذاشتید . دوستتون دارم . مراقب خودتون باشید . مجید

اوووووووووووووو سلام بی معرفت
ارتقا گرفتنت رو تبریک می گم. دیگه حسابی از اومدنت ناامید شده بودیم.
خوش اومدی

طاهره چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام.
.
.
از الان آرزوی دامادی کاکل پسرتون رو دارید ؟!!!

ای بابا گیر دادی طاهره جان ؟!
آرزوئه دیگه..

یک زن چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام دوست من..
چرا نیستی.....دلم براتون تنگ شده بود.
اما بگو رامک کیه؟شما 2 فرزند دارید؟

نه خانومم
رامک یعنی رهام کوچولو به قول مامان بزرگش

علی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://fun4all.blogsky.com

سلام برام دعا کن

نمی پرسم چرا هر چند نگرانم کردی
ولی حتما

خانم بزرگ یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ق.ظ http://www.majera.blogsky.com

این شاءالله دومادیش ولی تو رو خدا مادر شوهر بد نشی

می شم یکی مثل مامانم و یکی مثل مادر شوهر خودم، هر دوشون رو دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد