به سلامتی

سلام Hello

می دونم غیبتم طولانی شد. وقتی می گم روزهای سختی بود واقعاً سخت بود. نزدیک یکماهه توی انواع بیماریها معلّقیم. خیلی وحشتناک بود. تا می اومدیم یه نفس راحت بکشیم دوباره یکیمون مریض می شد. رهام از همه آسیب پذیر تر، حسابی آب شد و حسابی تنبیه شدیم .   

یه روز تب رهام، یه روز اسهالش، یه روز استفراغش، یه روز سرفه هاش. خیلی سخت بود. اون خوب نمی شد من مریض می شدم من دوره ام تموم نمی شد دوباره رهام مریض می شد. در حال حاضر من سرما خورده هستم و رهام سرفه هاش رو به بهبودیه(به امید خدا).

تقریباً هر شب رهام بی تاب رو تو ماشین می خوابوندیم نه فقط 12-10 شب گاهی 2 گاهی 4 صبح گاهی .... 

همین طور بی هدف خیابونا رو متر می کردیم تا رامک یه کم بخوابه.Night

امیدوارم همه این ویروسهای مریضی برن گورشونو گم کنن.

از یه طرف نگران واسه مصرف داروهای شیمیایی از طرف دیگه وحشت زده واسه مصرف نکردنش.

چی بگم واستون. نیش و کنایه های دوست و آشنا هم قوز بالا قوز، نمی دونم چرا دیگران خودشون رو دلسوزتر از والدین بچه دارن!! چه حسی دارن موقع نیش زدن من نمی دونم؟  

خدایا هیچ وقت ما رو به حال خودمون رها نکن. آمین

 

اینجا رهام با ستایش و ساغر عکس گرفته وروجکااااااا...

 این یه چهره دیگه از رهام نفس:

  

نظرات 9 + ارسال نظر
سالی شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ http://salijigmal.blogsky.com

سلام مامانه رهام
ایششالا زودی خوب خوب شین
من عاشق اسم پسرتم
خددا واست نگرش داره
من سالی ام.میخوام با اجازت لینکت کنم
توام خواستی لینک کن.اگرم نه که جونت سلامت

سلام سالی جون
خوش اومدی عزیزم

زهرا شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ

امیدوارم روزای خوبتون زود بیان و موندگار بشن. موش کوچولوی منم حسابی لاغر شده :( ولی عیب نداره میدونم زود دوباره تپل میشه و من میام اون لپاشو گاز میگیرم :)))) مواظب خودتون باشید همتون. تا دیدار دوباره ی شما. بوووووووووووووووووووس واسه موش کوچولوی خاله.

سلام زهرا جون
مرسی از حضورت
مثل همیشه ممنونم

امیر شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://amir-aa.blogfa.com/

سلام مامی جون
وبلاگمو مزیین کرده بودی
حال داده بودی
شرمنده که چند روزی رو نبودم
امروزم پیامتو دیدم
بازم منتظرتم نازنین خانم

سلام
ممنون آقای اعظمی سر زدین
وبلاگ خوبی دارین

سعید شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام مامان رهام. مرسی که سر زدی.
الهی چرا انقدر رهام کوچولوی ناز مریض می شه؟
خودتون خوبین؟ انشا الله همیشه سالم و تندرست باشین و مریض نشین.
قدرتمند و پیروز باشی.

ممنون سعید جان

علی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ب.ظ http://fun4all.blogsky.com

سلام خوبی من خوبم اما گرفتارم زوود برمی گردم دوباره مینویسم سعیده جان امیدوارم زودتر خوب بشید

ممنونم

سلام منم مسعود سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

روزی روزگاری اهالی یه دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند, در روز موعود همه مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند و تنها یک پسر بچه با خودش چتر آورده بود و این یعنی ایمان

مسعود سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

وقتی که زندگی برات خیلی سخت شد، یادت باشه که دریای آروم، ناخدای قهرمان نمی‌سازه

یک زن سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

سلام مادر مهربون .جوابت رو نوشتم میتونی بیای بخونی.رهام رو ببوس.

مصطفی سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.jabe.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری عکسای جدید جعبه به دردت
می خوره امیدوارم از قالب جدید جعبه خوشت بیاد

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد