به زودی

سلام  Happy Dance

به زودی با کلی عکس برمی گردم.... 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مجید دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ق.ظ

سلللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممم
. حالتون خوبه . حال رهام جونم چه طوره ؟
تو رو خدا ببخشید . من تو این چند روزه این قدر سرم شلوغ بود که حتی وقت اینکه برم تو اینترنت رو هم نداشتم . فقط هر روزی چند دقیقه به زهرا سر می زدم .
شرمنده به خاطر تاخیرم . رهام جونم رو از ته قلب می بوسم .

ممنونم مجید جان
چی کار کنم دیگه عادت کردم حتما یه نظر در هر پست ازت داشته باشم.
البته هم شما هم زهرا جان.

علی راد دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام
مامان رهام
یه سری به وبلاکم بزنید.

هدا دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.keshvarshahi.ir

خوشحال شدم به سایت من سر زدین - بازم بیاین - امیدوارم رهام یکی از بزرگ مردای ایرونی بشه و برای این خاک افتخار پشت افتخار...........

ممنونم

علی راد چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام
مامان رهام
یه سری به وبلاکم بزنید.
چرا تو مسابقه شرکت نمی کنید. اگه وقت ندارید فرصتش رو بیشتر می کنم.
لطفا من رو بی خبر نذارید.

سعید چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام دوست عزیز . با تاخیر خدمتتون رسیدم شرمنده.
منتظر عکسای خوشگل هستیم
من آپم خوشحال می شم سر بزنی و نظرت رو بگی.
قدرتمند و پیروز باشی.

مینو ابره ه ه بارووون چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ http://abrebaroon.blogfa.com

قربونش برم من..... ماشاء الله... خدا نگه ش داره براوتون.... ماشاء الله

[بوسه]قطره باروون.... سلام....
خیلی وقته دلتنگم... نمی دونم چی بنویسم.... مونده بودم برا آپم چی بذارم... رفتم سراغ یه سروده از یک ماه پیشم...نمی دونم چه احساسی داشتم موقع نوشتنش... ولی مطمئنم دلم تنگ بوده و حسم پائیزی..... می خوام قد برگای ریخته پاییزی ازت تشکر کنم... می خوام بگم ابره ه ه ه باروون آبی ترین آسمون رو برا همه دلتنگی هات آرزو می کنه... دعا می کنه آرامش یه شب مهتاب، روشنایی چشات بشه.... کلبه دلتنگیای منو با اومدن بهاریت،صفا بده... خزون دلم رو با نگاه مهربونت باروونی کن... بیا و برام یه جا پا بذار.. تا چشام راهی برا رنگین کمون شدن، پیدا کنه..... دوسِت دارم.... منتظرم.... منتظر....
[قلب][قلب][قلب]
[بدرود][بدرود]

ممنونم مینو جان
خوشحالم کردی

زهرا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام به رهام کوچولو و مامان گلش. دلم براتون یه دنیا تنگ شده. حالتون خوب شده یا نه؟؟؟؟ مواظب خودتون باشید به بابای رهام هم سلام برسونید.

ممنون زهرا جان که به وبلاگ رامک سر می زنی
مسعود هم سلام زیاد می رسونه.

مدیریت پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.public-management.blogfa.com

سلام
خیلی ممنون که به ما سر زدید
امیدوارم موفق باشید این رهام خان نیز زندگیشو با لحظات خوبی سپری کنه و بزرگ بشه
به امید موفقیت و پیروزی

سپاس فراوان

سمانه شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی ؟ روهامکم چطوره اگه بدونی چقدر دلم براتون تنگ شده بازخوبه حالا از طریق سایتت میشه از حال و روزتون با خبر شد یه بوسمحکم رهامک رو بکن . خداحافظ

سلام نفس
دلم منم خیلی واست تنگ شده
بهت زنگ می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد