یه نفس راحت

سلام 

همونی شد که دکتر خودش تشخیص داده بود. یه سرماخوردگی ویروسی که سه شبانه روز تب می کنه و در پایان بدنش پر از دونه های ریز ِ قرمز می شه. خدا رو شکر تموم شد هر چند رهامم حسابی آب شده ولی خب جای شکرش باقیه می تونست بدتر از این پیش بیاد

تو این عکس واضحه که رهام چقدر کوچولو شده، گودیِ زیر چشماش رو ببینید: 

 

این هم رهام پروانه :

 

  

لازم می دونم اینجا از عمو مجید واسه نگرانی ها و  دعاهای خیرش تشکر کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

ایشالله دوباره تپل مپل میشه. مهم اینه که خوب بشه. امیدوارم خدا با دستای خودش محاحفظش باشه

مجید یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ http://majidzahra.blogsky.com

خیلی خوشحالم که رهام عزیز حالش خوب شد . این یکی از بهترین خبرهایی بود که می شد به من داد . خیلی خوشحال شدم . مراقبش باشید که دیگه سرما نخوره .

زهرا دخترخاله مسعود سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام سعیده جان خیلی کارت قشنگ بود الان محمود آدرس وبلاگ و داد کلی حال کردم چه پسر خوشکلی چه عکس های قشنگی چه مامان خوش ذوقی من که از وقتی آرش بدنیا اومده وقت ندارم سرمو بخارونم چه برسه این کارا عکس هم زوری میگیرم چی بشه دیگه . فقط خواهشن وقتی تو آشپزخونه ای رهامو تو سبد نذار یکه وقت خدایی نکرده ورجه وورجه میکنه میفته ها حداقل بذارش تو کریر اینجوری بهتره ایمنی ش هم بهتره . خیلی هم نگران نباش چون من هنوز آرش 40 روزه نشده مجبور شدم بیام سرکار . از طرف من رهامو ببوس حالا می فهمم بابام واسه چی اینقدر ذوق رهامو داشت براش اسفند دود کن . به مسعود و بقیه سلام برسون

سلام عزیزم
خوشحالم کردی بهمون سر زدی. آرش شما چطوره؟ هنوز نمی شه فهمید به کی رفته البته تا اینجاش که شبیه خودته.
نگران اون سبد هم نباش اون فقط یه عکس بود. الان فقط لحظه ای که خوابه آرامش رو می شه واسش دید درغیر اینصورت در و دیوار رو بهم می کوبه. به زودی مامان بزرگش پرچم سفید رو می گیره بالا. تو هم مواظب آرش جان باش. به امید دیدارتون.

سعید چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام مامانرهام جون .
خداروشکر که چیزی نبود. نگران بودم.وایییییی چقدر خوردنیه این رهام کوچولو. دعا می کنم دیگه اصلا مریض نشه. هرروز توپولی بشه . چاف بشه چله بشه ما بیایم بخوریمش(شوخی)
من آپیدم زودی بیا و نظرت رو بگو. مرسی.
قدرتمند و پیروزباشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد