سرماخوردگی

سلام 

رهامم مریض شده، سه روزه که تبش قطع نمی شه. یه دکتر می گه فقط سرماخوردگی ویروسی داره و خبری از دندوناش نیست یه دکتر می گه عفونت گلو داره و دندوناش اذیتش می کنه!!! ای کاش پزشکی می خوندم بدرد بچّـم می خوردم

 

تا بغلش می کنم سرش رو میذاره رو شونم. حوصله ر‌ؤرؤکشم نداره. دیروز از غصه رفتم خونه مامان بزرگش شکر خدا حسابی بازی کرد ولی تبش همچنان برقراره. چقدر سخته !!!! 

 

قربون اون اخمت، خوابت میاد نفسم؟!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام . خیلی ناراحت شدم وقتی که متوجه شدم که رهام کوچولو مریض شده . الهی که قربونش برم . اخه چرا مریض شده . ؟ خوب به هر حال مواظب رهام جون من باشید . اگه می گم من اخه اون رو عضوی از خانواده ام می دونم . دوستتون دارم . و برای سلامتی رهام خوشکل و دوست داشتنی دعا می کنم .

بازم خدا رو شکر
درست می گن:
از بد ننال که بدتر آید.

زهرا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

امیدوارم زود زود حالش خوب بشه.

سعید شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام سعیده جان. مرسی از حضور گرمت .
الهییی٬ نازییی٬ مریض شده٬ سعیده جان یه دکتر خوب پیدا کن. رهام کوچولو گناه داره اذیت میشه.
قدرتمند و پیروز باشی.

مجید یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام . امروز خبری از رهام کوچولو ندارم . امیدورام که حالش خوب شده باشه . دیروز سر نماز دعاش کردم که زودتر خوب بشه . امیدوارم که هر چه زودتر مثل چند روز پیش براتون شیطونی کنه .

سلام مجیدجان
یه دنیا سپاس
شرمندم می کنی
دیروز ذکر خیرت بود تو خونه

مسعود چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام
رهام کوچولومون بهتره ممنونم از همه شما دوستان
در اینجا جا داره از خانم خودم تشکر فراوان کنم بازم خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد