هـِن هــِن

سلام 

هااااااااااااای (خمیازه)، دیشب این رامک منو تا صبح بیدار داشت. حسابی حالموگرفت. باز خدا رو شکر صبحی تونستم بیام سر ِکار.  

تا حالا اینجوری عکس گرفتین! (داخل ساک)

  

اینم عکس رامک در پارک :

 یه یادآوری: آرزو کن، بطلب، ایمان داشته باش، دریافت کن.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام خوابالو ممنونم که باز اومدی و نظر گذاشتی چند روزی نبودی گفتم شاید خطایی از من سر زده که به کلبه حقیرانه من نمیای.
جای اقا مسعود خالی نباشه.
راستی کوچولوت چطوره امیدوارم که هکتون خوب و خوش و سروحال باشین.
بازهم ممنونم سعیده جان.

سلام
عکسای وبلاگ می پره حالم گرفته می شه. انگیزه واسم نمی زاره. واسه همین دیگه نمیام.

علی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ http://fun4all.blogsky.com

سلامی دوباره راستی سعیده جان من عکسهامرو جدیدا با سایت
:aksupload.ir
اپلود میکنم هم سرعت خوبی داره هم دنگ و فنگ نداره خواستی یه سری بزن جالبه.کاری هم داشتی من در خدمتم.

سلام ممنون که به دادمون میرسی.

خلیل خوش رو سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ http://khalil-khoshrou.blogsky.com

سلام ...

سلام و احترام به پیشگاه مقدس مادر .

سلام ممنون که سر میزنی.

نازنین سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

بزرگ شی ودامادم شی

دوست دارم نازنین جونم

علی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام سحر خیز چطوری یا نه!؟کوچولوت چطوره

علی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ق.ظ

جواب سلام واجبه ها خانوم!!!
یک ذره همت میخواد عکس گذاشتن انقدر سخته!!!
کاری داشتین من همین دروبرم سعیده جان.
راستی امیدوارم صبح خوبیرو شروع کرده باشی.البته قبل از دیدن وبلاگ مگخ نه!!!

سلام
سلام
دیگه بدهکار نباشم. سخت نیست وقت گیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد