پهلوون مامان

سلام 

الان از پیش رهامم میام با مامان بزرگش رفته بود آزمایش خون. می گفتن خانومی که ازش خون گرفته کارش خیلی خووووب بود. تا رفتم پیش رهام تو بغلم گرفت خوابید.  

 

نمی دونید چقدر خوشحال شدم که اذیت نشده. 

حالا منتظر جواب آزمایشش هستم، می دونم که سربلند می شه.  

یه یادآوری: برای اداره کردن خودت از سرت استفاده کن و برای اداره کردن دیگران از قلبت.

نظرات 3 + ارسال نظر
مانی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://maniyeman.blogsky.com

سلام به به مامان با عشق خوبه کاش همه دخترا هم مثل مامانا با عشق باشن

علی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://fun4all.blogsky.com

سلام خدمت مادر نمونه امیدوارم که خوب و خوش و سروحال مشغول سروسامان دادن به زندگیت باشی.در رابطه با اقا پسر نازنازیت هم ناراحت نباش به هیچ وحه.
الانه نمیدونم چه حکمتی شده که اکثر بچه ها که به دنیا میان متاسفانه دچار برخی نارسایی ها میشن که نمی دونم مربوط به اب به غذاست ویا هوا من نمیدونم اما یه چیز عادی شده.
مطمئنم که همین فردا خبر سلامتی ۱۰۰٪ رو به همه ما که مشتاق شنیدنش هستیم اعلام میکنی مادر نمونه.
برای خودت و همسرت و اقا کوچولوی شیطونت ارزوی سلامتی کامل رو از خدا خواستارم.
یادت نره مامان رهام مارم خبر کن.منتظرتون هستم بی صبرانه...

سجاد ام ال بی کی یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.MLBK.33ir.com

سلام. خسته نباشید سعیده خانوم..... من سجاد هستم...! اگه خواستی یه سر هم به من بزن... اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با نام "MLBK" لینک کن بعد خبرم کن که با چه نامی لینکت کنم؟! موفق باشید.... فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد