ارشد

سلام مامانم

امروز به اصرار بابا مسعود رفتم کنکور ارشد.

همونجوری که پیش بینی می کردم گند زدم.

الان بابا رفته تا در اولین کلاس اولین ترم ارشدش شرکت کنه.

واسش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم با معدل خوب ارشدش رو بگیره.

تو هم که گلم در حال حاضر بعد از کلی شیطنت خوابی.

خوابهای ناز ببینی ستاره کوچولوی مامان.

نظرات 8 + ارسال نظر
یک زن چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ

تبریک مسعود جان.

سالی چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

یعنی منم گند میزنم آیا؟
سخت بود آیا؟
میشود کشککی تست ها را پر کرد آیا؟

فکرشم نکن کشکی قبول شی
در حد تلاشت
زبانش که خیلی سخت بود

mahmoud چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

bah bah agha masud baradare gerami man: mobarake aghaye mohandes arshad,,, baba ki mire inhame rahooo, ishala hamishe piroz bashi, baradaret mahmoud

می دونی که مسعود جان از روزی که با من ازدواج کرده چه شانسهایی بهش رو کرده! این ارشد هم آخریش بوده.
حالا من چشمه پیشرفتهام خشک شده.

مهرداد پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ایشاا... شما قبول شید و ایشاا... آقا مسعود فارق التحصیل بشه!

راستی چرا نمیشه از این شکلک های بخش نظردهی شما استفاده کرد؟؟؟

نیدونم
بقیه هم این مشکل رو دارن البته بعضیا
تو واسم تو پرانتز منظورتو بزار. (شوخی)
نبودی ببینی چه تیپی زده بود واسه دانشگاه
سه ساعت رفته بیرون
وقتی اومده تازه می گه استاد نبود
ماجرا داریم حالا (خنده در حد غش)

زهرا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام
اول از همه تبریک به آقا مسعود واسه ارشدش.
آفرین به شما که لحظه به لحظه ثبت میکنید.

منم دارم میرم سعیده جان. دلیلشو توی وبلاگم نوشتم.

دلم برای شما و موش کوچولوی و همه لحظه های این وبلاگ تنگ میشه.

میترا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام
خوبید خانوم.
امیدوارم شما و همسر گرامیتان هر دو در کسب تحصیل موفق باشید
هر چند بازنده اصلی تحصیلات ما.فرزندانمونند که باید دوری ما را تحمل کنند
........
در صورت دلخواه یه میل بدید تا چند تا عکس از یه رهام باحال.خوشگل و.....براتون بفرسم
موفق باشید
میترا

مامان عیسی شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام
تبریک به آقا مسعود و آرزوی قبولی شما تا ببینی چشمه های موفقیتت جاری جاریند .
در مور خوراک عیسی تو جواب کامنتت نوشتم .
میبینم که از تعداد عکس ها کم کردی ؟
الهی من قربون اون نشستن و لب قنچه کردنش برم .

منتظر خونه جدیدم

مامان عیسی سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
انشاالله قبول میشی خیلی به این گند زدنه اکتفا نکن کافیه بقیه بیش از این حرفا گند بزنند اونوقت تو قبولی
اما حوصله ای داریاااااااااااااااا اصلا نمیتونم فکرش را بکنم با وجود عیسی درس بخونم شاید عیسی را فرستادم کاس اول شروع کنم .
آق بابای رهام هم انشاالله چشم به هم بزنی فارغ التحصیل شده و برای دکترا اقدام کرده
رهام گلم را ببوس

ای بلا!!!
به گند زدنم ایمان دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد