ابطال پست گذشته

 

سلام دوستام 

از همتون عذر می خوام که نگرانتون کردم. اوضاع خوبه. یه دو روزی افسرده شده بودم به لطف خدا الان خوبم. 

راستی عمو مجید واقعا فکر می کنی می تونی رهام رو نگه داری؟!!! از من که فقط یه ربع طاقت بیاری. اینقد فضولی یاد گرفته که واویلا می کنه. طفلک مامان بزرگش نمی دونم صبحا باهاش چه می کنه البته خوب لطف عموهاش و بابابزرگش کم نشه. دست همشون درد نکنه.  

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
حال رهام جان چطوره... خدارو شکر که حال شما هم بهتر شده. امیدوارم همیشه در کنار رهام و بابای مهربونش شاد باشید.

از وضع این اینترنت و سرعت بدش که خبر دارید؟ بعضی از عکس های 2 پست قبلتون (اونی که رهام خوابیده) تازه واسم اومد!!!
چقدر خوشکله آخه این پسر...
نمیدونم چرا ولی میبینمش یاد بچگیهای خودم می افتم، آخه از نظر ظاهر منم وقتی بچه بودم یه جورایی شبیه رهام بودم...
امیدوارم همتون در پناه خدا موفق و البته خندون باشید

سالی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ق.ظ http://salijigmal.blogsky.com

خدارو شکر که خوبین
ایشالا همیشه خوب و شاد باشین

زهرا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام به رهام گل و مامان و بابای خوبش. معذرت بابت تاخیر مدتیه حسابی سرم شلوغه. به هر حال خوشحالم که رهام روز به روز به لطف خدا داره بالنده تر میشه. امیدوارم که دست خدا بالای سرش باشه تا شادی و سلامتیش حفظ بشه.

راستی من و رهام هم ماهی هستیم. قلفون همه بروبچ دی ماهی.

به هر حال تولدت پیشاپیش مبارک باشه موش کوچولوی خاله. راستی مجید میتونه نگهش داره چون خودش صد برابر رهام شیطنتت داره.

سلام عزیزم
حتما همین طور که تو می گی
هر چی باشه تو بهتر از هممون آمار آقا مجید دستته.

PAT سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://khaterat-9.blogsky.com

سلام...
خوشحالم که بهترید

سارا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام خاله 17دی تولد رهام نزدیکه خواستم اولین نفر باشم که تبریک میگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد