بای بای

سلام 

دوباره اومدم و دوباره می خوام از رهام بگم. خدا رو صد هزار مرتبه شکر که این نفس رو به ما داد. باور نمی کنم با یه لبخند، دنیا رو واسم بهشت می کنه و با یه گریه جهنم. 

دیگه هیچی رو واسه خودم نمی بینم این وروجک خودشو تو همه علاقمندیهام دخالت داده. 

 

الهی قربونت برم آخه این دندونا دارن با تو چی کار می کنن؟

ببین خودتو چقدر کوچولو بودی یـــــــــــــــــــــــــوری ِ من!  اینجا رهامم سه ماهست!

  

امروز دیگه می تونم بگم رهام بای بای کردن رو یاد گرفته

 

یه یادآوری: امید داروئی است که شفا نمی دهد اما درد را قابل تحمل می کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
MAHMOODI دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

SALAM SAIDEH VA ROHAM VA MASUD,

CHETORIN? MIgam in roham vaghti in toparo ba dandonash feshar mide kheyli bamaze mishe!! hahah
alan rasti harfam mizane? migam biyam mano faramoush nakone ha? i miss him alotttttttttttttttttttt.
moragheb sh khob bashin, koli ghazahaye takmili vitamini bedin behesh, va mohasham ba shampoo jhanoson kahreji beshorin!!hahha
montazeere farda hastam bebianm baz che axi dare,

shad bashin,beyadeton, amoo mahmoud,london,24th august

سلام عمو محمود
حسابی شارژ می شم نظراتت رو می بینم
تو هم مراقب خودت باش

محمود دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ

به پنجم چو رهام گودرز بود /// که با بارمان او نبرد آزمود
rasti in shere ferdowosi hastesh ke toye shahnameh neveshte shode ....fantastic

علی راد سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام مامان رهام
خواستم تشکر کنم که در صرح های من شرکت می کنید. یا علی

خواهش می کنم
از خوندن وبلاگت لذت می برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد